dimecres, 21 de setembre del 2011

SECCIÓ NOVA!!!

Avui estrenem secció nova, de tant en tant passarà un treballador del taller i ens explicarà com és un dia normal a la seva vida, pensem que aquesta és una bona manera d'anar coneixent-nos...

En MARCEL...
Molt d'hora em desperto, i el primer que faig és esmorzar melindros amb llet amb xocolata, i després em dutxo i preparo per anar al taller. Vaig en cotxe amb el meu pare, que em deixa a la porta. A les nou entrem a treballar, i vaig a signar en negre i em poso la bata. Treballo fins a les 17h, que surto i em  ve a buscar quasi cada dia, la Laura, i avui és un dia molt xul.lo, perquè anem al gimnàs a fer piscina, els dos junts. Arribo a casa per sopar, sopem junts el papa, la mama i jo, en Juli, que és el meu germà ja no sopa amb nosaltres perquè s'ha anat un temps a Alemanya a treballar. Mentre sopo miro la tele i no gaire tard me'n vaig a dormir fins al dia següent...
Bona nit!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Simplement: estic orgullós de ser el seu germà. Malgrat la distancia a la que em trobo i el temps que estaré sense poder "sofrir-lo", sé de sobres que trobaré a faltar totes les seves alegries, tota la seva energia i vitalitat, però sobretot, el suport INCONDICIONAL que dóna quan sent que algú molt proper està trist o ensopit.
Keke: ets el millor tiuuuuu!!! SCREAM!!!

Antonicat ha dit...

I jo estic orgullós de tenir uns nebots tant fantàstics i c.....nuts!

Lourdes ha dit...

Benvinguts, equip del bloc!. Us disculpem perquè no us acomiadessiu, però durant aquest temps, us hem trobat a faltar!!!!
Felicitats per la nova secció i molt bé a la família d'en Marcel per participar amb els seus comentaris.

max i mª jesus ha dit...

Ens ha encantat, aquest resum. Veure la cara del Marcel tan serena estant treballant al Taller és molt gratificant. Tenim molta sort de tenir-vos, equip del blog i del Taller. Gràcies per tot.