dimecres, 16 de maig del 2012

MAS BANYERES



El passat dos de maig, pis i sala vam anar d'excursió a Mas Banyeres. Mas banyeres és una casa de colònies que té animals de granja. Vam veure gallines, cabres, ovelles, vaques, conills i fins i tot un poni. Primer vam esmorzar a la fresca i vam entrar a la casa a fer galetes artesanals. Després de fer la visita pels voltants de la casa vam dinar un bon plat de macarrons, carn i de postres una tarrina de gelat.
En acabar de dinar vam fer una passejada pel bosc i vam cantar unes cançons mentre paiem l'àpat. Vam anar amb dos autocars de tornada cap al taller.
La sortida em va agradar molt, m'encanta i m'agradaria tornar l'any vinent amb els meus companys.

Entrada realitzada per Susana A.








1 comentari:

Lourdes ha dit...

A mi també m'agradaria tornar l'any vinent però per poder gaudir una estona de l'entorn,dels arbres.... sense fer tantes activitats el mateix dia!!!!