dimecres, 30 de novembre del 2011


L'Edu...
La meva mare em lleva a les 8 del matí, jo ràpid em llevo i vaig al lavabo, em vesteixo i prenc un got de llet que em prepara la mare. Quan acabo, surto de casa i agafo el 20 que em deixa al costat del taller.
A les 9h començo a treballar a la sala i em col.loco allà on faci falta i em diguin els monitors, després de tota la jornada, a les cinc de la tarda surto del taller i cap a casa, un altre cop en l'autobús.
Arribo a casa a les cinc i mitja i em poso la roba d'anar per casa i m'estiro al llit a mirar pel.lis, que bé poden ser westerns o d'aventures. Quan acaba vaig a berenar, normalment bereno coca-cola amb patates fregides i un iogurt, quan acabo el berenar, llegeixo una mica els diaris que hi ha per casa, i seguidament sopo amb els meus pares, ho fem bastant d'hora. Després de sopar me'n vaig a dormir, entre setmana ho faig molt d'hora, sobre les 9 de la nit, els caps de setmana miro la tele més estona, perquè al dia següent no he de matinar. Tot i que si hi ha partit fem una excepció, perquè m'agrada molt el Barça.
Aquest és el meu dia a dia, estic content de poder explicar el que faig al bloc.