dimecres, 18 de gener del 2012




1. NOM: Lourdes Múñoz
2. ON TREBALLES? Treballo al pis, i estic a un despatx fent informes, escoltant, parlant... També faig menjador, netejos, dono medicació... I m'agradaria fer més sortides amb els nois...
3. QUINA MÚSICA T'AGRADA? La música pop dels 80, tot i que també m'agrada la música clàssica i les bandes sonores de les pel·lis.
4. QUÈ MIRES A LA TELE? Veig pel·lis començades, debats a mitges i mai les acabo de veure perquè sempre m'adormo.
5. UN COLOR? El negre 
6. UN LLOC PER VIURE? Una caseta al costat del mar. 
7. UN LLOC PER ANAR DE VACANCES? Formentera
8. M'AGRADA... La xocolata
9. NO M'AGRADA Fer la feina amb presses
10.UN MENJAR? La pasta italiana
11.UNA ESTACIÓ? Primavera
12.UN ESPORT? Panching
13.UN LLIBRE? El elogio de la lentitud de Carl Honoré
14.UNA PELI? Leyendas de pasión
15.ET PODRIES ACOMIADAR AMB UNA FRASE? La paciència és la mare de la ciència.


2 comentaris:

Lourdes ha dit...

Això de l'entrevista és tota una experiència. Contracten als millors entrevistadors i et fan unes preguntes, que deuen tenir trampa, perquè quan acabes, et donen les gràcies i et diuen que quedes inscrit en un taller de fer sabó....El que us deia, tota una experiència!!!!

Taller Cordada ha dit...

Shhhshhhh...
Lo del taller de sabó és només per als escollits...
Shhhhshhhh...
Disimula...
Palo i jota.

Equip de bloc