dimecres, 25 de gener del 2012



De'n Miquel...
M'aixeco a les 6 del matí, sense el despertador, jo sol, i em poso a llegir llibres. Després em vesteixo, em rento les dents i m'afaito. Surto de casa i vaig cap a l'Olvi, que és el bar que hi ha al costat del taller, allà em prenc un tallat i demano que em facin l'entrepà per esmorzar a l'hora del pati. Al cap d'una estona venen companys del taller i fem petar la xerradeta fins l'hora d'entrrar al taller. Al taller treballo a la sala fent colors, ordesa, canastretes... fins que es fan les 17h.
Quan surto vaig al gimnàs Yawara amb el meu company Kevin, i allà fem de tot: body pump, spinning, batuka, pilates... vaig variant segons al dia...
Quan arribo a casa em dutxo, i em poso a escoltar música, fins que em toca anar a parar taula, que sol ésser sobre les 21h, normalment sopem la meva germana i els meus pares tots plegats.
A l'acabar de sopar em rento les dents i em poso a dormir, per què a l'endemà, com ja heu vist em desperto d'hora.
Els caps de setmana acostumo a anar al Quedem amb els amics, i amb els meus pares anem molt a la muntanya a passejar.
                                                   2012-01-25 15.25.41.jpg