dimecres, 28 de març del 2012



Avui parlarem amb el grup de la Yolanda, que són de la sala, i ens explicaran un torneig de dòmino que van fer amb el seu grup a les hores de tutoria...
Susana: Yo he jugado muy bien al dominó. Cada día que jugábamos al dómino hacíamos pica-pica.
Begoña: Bebimos fanta, hicimos fotos.
Patricia: Yo he jugado bien y estaba muy contenta.
Isabel: Hicimos pica-pica, gané a la Marta.
Edu: Nos hicieron una broma unas monitoras, y tuvimos que buscar las patatas del último pica-pica por el taller... Yo llegué a la final contra el Antonio, y ganó él, así que quedé segundo. Me gustó mucho hacer el campeonato y me lo pasé muy bien.
Carolina: Contenta porque me gustó mucho, y encima llegué a la semifinal con el Antonio y el Edu, y tuvimos que hacer 6 partidas para desempatar, fue emocionante.
Àngel: Vam fer pica-pica, i em va agradar molt fer el campionat, em va tocar jugar amb la Begoña (que vaig guanyar) i amb la Carol (que vaig perdre). Ara estem preparant el Pasapalabra.
Pedro: Jugué bien al dominó, pero enseguida me eliminaron... También hicimos pica-pica...
Antonio: Yo gané el torneo y mi premio fue ir a tomar algo con un compañero/a del grupo, yo invité a la Olga y fuimos a un bar que hay delante del taller.
Marta: M'ha agradat molt, perquè m'agrada molt jugar al dòmino, em van guanyar a la primera ronda, però m'ho vaig passar molt bé.
Olga: Yo jugué con la Yolanda y gané,  me gustó mucho hacer el torneo. 
Aquí us deixem unes fotos de l'activitat:



Grup Yolanda.

1 comentari:

Lourdes ha dit...

És cert que va ser emocionant... Jo només vaig veure una petita estona de la final i semblava un campionat en tota regla.
A veure quan es convoca el segon!!!! Ànims.