dimecres, 14 de març del 2012


Del Pere...
M'aixeco a les 7.30h., i bec un got de llet amb cacao i dos de sucre i el "pito" del micro m'avisa de que la llet ja està. Després d'esmorzar vaig al lavabo a rentar.me la cara, les mans i les dents, (hi ha dies que em dutxo pel matí i dies que em dutxo per la nit), em vesteixo amb la roba que la mare em prepara. A les nou començo a treballar a la sala, arribo en moto al taller i a les cinc marxo, també en moto.
Quan arribo a casa del taller bereno un got de llet amb cacao, i faig uns exercicis de mates amb els meus pares, i miro la tele una estona. A les nou sopem tots junts, el meu pare Pedro, la meva mare Milagritos, i el meu germà, "el enano"...
A les 21.30h. me'n vaig a dormir...
Bona nit!
Pere S.

1 comentari:

Lourdes ha dit...

Crec Pere, que coneixent com ets, has simplificat una mica massa la teva vida, no???? Esperem que properament hi afegeixis també la salsa.